$50 for a T-shirt ♥

Jsou jen dva lidé, od kterých dostávám růže..

On a pokladník v supermarketu na MDŽ..

Když se nemusim na nic učit, obvykle vařím, pak si umyju hlavu, nalakuju nehty.. A teď s tou mokrou hlavou sedím na posteli, píšu článek a poslouchám Lin..

A mam skvělou náladu..

Řekla bych

Poslední dobou jsem nějaká moc veselá a hyperaktivní..

Avšak po večerech si gúglím, zda může být únava důsledkem nedostatku bílkovin..

Či nedostatku jídla obecně..

Páč zas nějak nejim..

Hm

Lidi se mě lekaj, prej chodim moc potichu.. A učitel zeměpisu se mě zeptal, proč se k tabuli plížím potichu, jak nějaký zvěd.. No :D

Řekla bych, že stále nevím, co chci..

Ale přece jen už nejsem v některých věcech TAK stydlivá.. A dokážu je oplácet..

Nechápu, jak to tenkrát dokázala.. Fakt to nechápu.. Bez výčitek svědomí.. Ne..

Zjišťuji, že mě vlastně vaření baví.. Vařím však poze ve všední dny, kdy se na další den nemusím nic učit a kdy máme v lednici dost druhů zeleniny..

Taky mam brutální chuť na sushi.. Ale fakt jakože jo..

Nevím, zdali ignorace někam vede, ale.. Stejně však některé lidi ignoruji ve snaze zajistit jejich teleportaci do jiného vesmíru, na míle vzdáleného od obou mých světů, ano..

To, že jsem ten největší introvert ever neznamená, že občas nemám své exhibicionistické nálady, kdy mam potřebu lidem říci úplně vše bez ohledu na to, co si pak o mě budou myslet.. A mám chuť všem sdělit, že nejsem až tak tichá a hodná dívenka, za kterou mě většina lidí, co mě neznají, považuje..

Někdo, nepamatuju si kdo, mi kdysi řekl, že mu Lin připadá taková nudná a.. neenergická.. Mně naopak připadá strašlivě živá a energická a vesela a.. Tak :D A právě díky ní bych docela ráda tančila.. Kdybych nebyla tak "stará", asi bych se fakt přihlásila na ňáký hodiny tance..

Nebo bych chtěla dělat aspoň box.. 

Ten je skvělěj..

Škoda jen, že jsem takový stydlivý dřevo..

Jsou dny, kdy si na sebe vezmu sukni.. A pak toužím mít zase normální džíny a sedat si do tureckého sedu a na zem, kdekoli to jen jde..

Avšak když nosím stále jen kalhoty, zatoužím si vzít sukni, abych byla alespoň trochu jako žena..

Složitý, ale znáte to..

Umírám ze své voňavky (Kájo Kájo.. Velmi narcistické..) a připadá mi, že už jsou vánoce..

Hráblo mi

www.youtube.com/watch?v=OyHs2ZgxEh0

 

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek