A treba ne..

Kaslu na pocitac a interpunkci, psat ve vane je stejne nejlepsi.. I kdyz mi to urcite stokrat spadne a budu to stokrat psat odznova.. A vzdycky na neco zapomenu..

Mam snahu pomahat lidem, kterym pomoci nemuzu, rekla bych..

Oni tvrdi, ze ano..

Ja nevím..

Mam pocit, ze objimani a psani hezkych veci vyresi kazdy problem..

Jsem naivni jak mala holka..

Jsem mala holka..

Nerozumim sve precitlivelosti, ktera je tu posledni dobou neustale..

Byl tu jeden patek, ktery jsem cely ve skole probrecela, ackoli jsem se to snazila zkryvat a zvedave spoluzaky, ptajici se na duvod, ignorovat..

Brecim, i kdyz bych asi nemela.. Nevím, ale vzdycky jsem prozivala i problemy, ktere nebyly moje.. 

Netusim, zda je to spatne, ci nikoli..

Ale jednu vec vim moc dobre..

Spadla jsem do toho.. No.. Vlastne jsem se z toho nikdy nevyhrabala.. Ale co.. Je to zase vsechno jako driv.. A citim vsechno uplne stejne.. Jen to nemuzu davat tolik najevo, protoze vim, ze to tak byt nemuze.. Protoze by to nedopadlo dobre.. 

Takze zase jen mlcim o tom, o cem premyslim, protoze o mych prekrasnych hrisnych myslenkach nesmi nikdo vedet.. 

Tim spise ona..

Pak by to vsechno skoncilo, vim to..

A to nechci..


Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek