Ani hlava, ani pata.. A ani lama..

Takový to, když posloucháte nějakou písničku.. A začnete prostě skákat.. Protože ta písnička už je prostě taková.. Je skákaci..

Prostě jako skákal Krajčo v Křídlech Vánoc a praštil se do hlavy.. 

Ne, vubec se mi nestalo to samý 0:)

Je to prostě ten pocit, že když ten song posloucháte, dělá vám sakra problém sedět si jentak v klidu mezi spolužákama na židli..

Přemýšlím, proč vlastně tak přemýšlím o svém angličtináři a proč mě najednou tak začala bavit anglina.. Ne, nikdo se mě na nic neptejte, není to tak, jak by to mohlo vypadat..

Svých 65% jsem zvýšila na 70% po hodině plavání.. 

Nenazývám věci pravými jmény..

Jestli ze mě někdy něco bude, tak to bude nějaká šílená botanička s uměleckými skolny :D (nevim, proč mě tahle myšlenka tak pobavila)

Nevim, zda jsem zase přespříliš paranoidní a nebo se někteří lidé dívají, jako by věděli.. Děsí mě to.. Ne to, že se dívají.. To, že já nevím, co oni ví.. Nemyslim teď JEHO..

Problém v ignoraci je ten, že to ubližuje jenom mě.. Stejně to pořád dělám.. A nevim, jakej k tomu mam přesně důvod.. Je to naprosto nesmyslný, protože osobě, kterou ignoruji, je to naprosto volný..

Vánoce, koledy a romantické filmy ve mně vyvolávají pocit vinny..

Přemýšlím o tom, že bych si koupila růže.. Jentak, for fun, protože mam růže ráda a nikdo jiný mi je nekoupí..

Zajímalo by mě, jak by se tvářil K. pokud by vážně byla někdy.. Jednou.. Pravda to, co se týče mojí praštěný orientace..

A nemyslim si, že to potřebuju poznat sexem.. Myslim si, že i líbáním se dá něco trochu zjistit.. 

Zatraceně lidi, tohle zas nemá hlavu ani patu.. Ani hlavu a lamu.. :D If you know what I mean..

Nu což..

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek