Because I'm happy!

Už dvě hodiny tu jedu dokola Happy od Pharrella Williamse.. 

Co tim sleduju? Nic, jen jsem šťastná, that's all ♥

Pamatuju si, jak jsme s nim v létě jely autem.. 

My zpívaly jen "Because I'm happy..", páč to mezi tim jsme neuměly..

A on zpíval ten zbytek refrénu..

A byla to sranda :D

Jak už bylo řečeno, sere mě jen to, že abych byla takhle šťastná, musela jsem někomu jinýmu zlomit srdce..

Sobota byla nejkrásnější den v tomhle školnim roce..

Protože podzim

Protože láska

Protože balíky slámy

Protože štěstí a euforie..

Po měsíci jsem si zase zakouřila, protože jsem to potřebovala, přesně jak jsem předpovídala..

A našla jsem člověka, kterej je mi tak moc podobnej, až mě to děsí..

Šíleně tichej stydlivej introvert..

Zbožňuju, jak se Nesbø vyžívá v popisování brutálních způsobů zabíjení lidí.. A ačkoli nejsem pomalu schopná zabít ani pavouka, strašně ráda o tomhle všem čtu.. 3:) ♥

To, že s nim chodí moje kamarádka mi stejně neznemožňuje být do něj totální blázen a být šťastná z těch občasných pohledů dálších sto let..

Stejně jako u NÍ..

Nařkla jsem ho z ignorace mých dreadů, avšak nebylo to zcela oprávněné..

Víte vy co?

Potřebuju někoho, kdo nebude ignorovat moje dready a plugy a kdo nebude přehlížet moji rebelskou, i když samotářskou povahu..

Začali mluvit o zdravym jídle.. Jakmile řekli "zdravá výživa", zpozorněla jsem..

Využívám toho, že máma není doma a courám po tmě venku..

Málokdo zná to, že v něděli přijedete v pět domů, po třech dnech se konečně umyjete a ješte s vlhkou hlavou vyrazíte v sedm do DMka, abyste si koupili voňavý svíčky.. 0:)

To, že jsem necejtila to, co bych potřebovala, byla naprostá pravda.. 

Byli dva lidi, ke kterým jsem cejtila to, co si představím pod pojmem "láska"..

Ale on nebyl ani jedním z nich..

Každopádně..

Teď se cejtim bejt šťastná..

Už jen proto, že můžu koukat po kom chci a nemusím si nic vyčítat..

Takže dneska je ten správnej den, pro vytvoření novýho dreadu..

Vždycky, když mam novej začátek něčeho, musim něco udělat..

Po NAŠÍ první hádce, jsem začala novej deník, páč mi ten strarej připadal špatnej.. Psala jsem o špatnejch a praštěnejch věcech..

Teď si udělám dread na znamení toho, že už se zase nebudu tolik chovat jako hodná holčička kvůli němu..

www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

 

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek