because of you

Nechtěla jsem dneska psát..

Sice většinou v úterý píšu, páč mam dvě hodiny výtvarky, kde se tu jednu hodinu flákám a sepisuju, co mě zrovna napadne, abych to pak večer napsala sem..

Nebo vymýšlím, co s volným odpolednem..

Když se vyjímečně opravdu nemusím na nic učit.. *smajljakznamkapunku*

Potkala jsem ježka a odnesla jsem ho do lesa..

Takže doufám, že teď nemam blechy :D 0:)

Kamarádka se mě zeptá, co dělám v pátek 16. ..

Něco mam a vracim se domu tak v devět..

Noo.. To by bylo tak akorát..

Hele.. Sice bych vážně někdy šla do klubu (jak ona říká), ale v půlce měsíce ti na to kašlu..

Proč?

Protože tam chodí ONA..

Proč jen v půlce měsíce?

Hádej..

Ježiš ale kašli na ni.. Pooojď!

Chápeš, že já bych to nedala? Ani kdybych s ní mluvila, natož takhle.. Bože, ale šla bych..

Ser na to a pojď, to je rozkaz!

Noo.. Možná.. Uvidim.. Jak to budu stíhat.. Musely bysme jít dýl.. A musela bych zase u tebe spát..............

Stejně se bojim, tam jít.. Ale chce se mi.. Stejně se mi tam nebude líbit.. A budu mít zase na půl roku minimálně pokoj..

Prohlížela jsem si staré fotky z tanečních..

Ano, nejen své..

Skoro vůbec nechodim na FB, ale řekla jsem si, že se tam kouknu..

Píše mi bejvalej spolužák..

Dostaneme se k tomu, že s NÍ dneska šel ze školy a že mě má pozdravovat..

Jestli se tu někdo začal smát jako kretén, až mu z toho začaly týct slzy, byla jsem to já..

Hele..

Jsme obě prostě naprosto pitomý.. 

Evidentně se chceme bavit (co já vim, co ONA.. u NÍ jeden nikdy neví)..

Koukáme po sobě, ale hlavně tak, aby to ta druhá neviděla, i když té je to stejně jasné..

Utíkám pryč, když JI někde spatřím i přes to, že se těším, až JI spatřím a táhne mě to k NÍ..

ONA ví, že JÍ čtu Ask a koukám na Instagram, stejně jako já vím, že mi občas (nebo možná denně, co já vim) čte blog..

Ale nepřiznáme si to..

Jenže stejně jsem to já, kdo to nevydrží a ozve se..

To je nám oběma taky naprosto jasný..

Nevim, jak to dokáže vydržet..

Nechápu JI..

Každopádně mi ten pozdrav tak brutálně zvedl náladu (říkala jsem, že někteří lidé si pohrávají s mou náladou a mými city, ačkoli se mnou nemluví..), že jsem zase při fénování poskakovala a zpívala Mišíka, byť se mi jinak fakt hnusí..

Zase období divnejch songů, fakt že jo..

Totálně..

www.youtube.com/watch?v=46k859YcifQ

Chci zítřek..

Chci školu..

Nepochopitelné, ale já tomu rozumím..

Dementní city..

Zakázané city..

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek