Bittersweet life

Dnešek byl strašně zvláštní...

Dívala jsem se po stráááášně dlouhý době na Stmívání.. A bože .33 :D Je to hustý :3

U takových filmů se mi vždycky strašně líbí ta hudba..

Vždycky jsem uspousty věcí říkala, že jsem to totálně podělala..

Ale jestli jsem někdy něco podělala, a jakože podělala, tak je to tohle.. Nebo to spíš ještě víc dopodělám..

Každopádně.. Kurva vole.. Jsem uplně pitomá kráva..

Nenávídim se za to už jen proto, že vim, že pak budu konečně volná a šťastná.. Avšak za cenu toho, že někoho totálně oddělám..

Jenže tohle ani nelze pokládat za sobectví..

Nelze..

Bože..

To je jedno..

Bylo epický vidět ve frontě na oběd výraz té holky, která byla z mého stravování tak nadšena :D

Chápala mě..

Mam rebelskou náladu takřka každý druhý den.. Protože se chovám moc jako žena a jsem až moc hodná..

Takže se každý druhý den snažím večer čímkoli zaměstnat, jen abych neměla chvíli volno a neudělala si další dread..

Neberu si s sebou ven cigarety, protože vím, že bych si zakouřila..

A jakože jsem včera měla strašnou chuť..

Ale zas na druhou stranu, na víkend si to s sebou vezmu, protože vim, že to budu potřebovat..

Na odreagování se a na uklidnění se..

Je v prdeli, když už chytáte moresy ostatních kuřáků a začínáte kouřit, když něco poděláte a jste v háji, nebo když jste ve stresu..

Někdo mi kdysi řekl, že takhle vzniká závislost..

A tady zase naopak souhlasím, že "Každá závislost je špatná"

Jsem uplně brutální introvert a pořád se před někym stydim, avšak když je potřeba něco vyřídit, radši to s tim člověkem vyřídím osobně, i když vim, že nás to oba zabije.. 

Ale některé věci prostě po FB řešit nedokážu a ani nechci..

Ačkoli neuznávám náhražky, viz. elektronické cigarety (když chce někdo kouřit, tak ať kouří se všim všudy..) nebo falešné roztahováky (když se tim chce někdo pyšnit, ať si to ucho hezky zmrví.. Like me O:)).. Ale poslední dobou jim pořád TOFU => což se vlastně dá považovat za náhražku masa :D Ale tohle za náhražku prostě asi neberu..

Chutná mi to, jsou v tom bílkoviny, neni co řešit..

Když řikám, že byl dnešek zvláštní, myslim tim sakra zvláštní, ale hezkej..

Takový to..

Já nemam tušení, jestli si jakýchsi neexistujících změn, všímám jen já, nebo i oni..

Třeba tam vážně někdy bývají změny..

Netuším, jestli JÍ připadají jiné, zvláštní, horší, nebo lepší ty samé dny, jako mně..

Třeba ano..

Vždycky tam bylo jakési podobné vnímání..

Nebo možná nebylo..

Ale dnešek byl jeden z těch lepších dnů, kdy bylo všechno divně praštěné a veselé..


Ze Stmívání.. A naprosto na tom zase ujíždim.. :3

Je to šíleně starý, I know..

I've never been perfect..!

www.youtube.com/watch?v=yZIummTz9mM

 

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek