Cause I am a lion and you are dead..

Nějak se mi zalíbíli Hollywood Undead..

www.youtube.com/watch?v=QgFHL2R8m6s

Úplně jsem pochopila, proč vegetariány štve, když se jich vyptáváte na cokoli ohledně nejezení masa..

Vždycky jsem to nechápala, když už si za něčím stojí, proč o tom nechtějí mluvit.. Když to takhle mají rádi, tak co jim na těch otázkách vadí..? Brávala jsem to tak, že já mam přece ráda upíry a taky jsem ráda, když se mě někdo na něco zeptá, když o tom se mnou někdo mluví.. Tak proč oni o tom mluví neradi..?

Myslim si, že se to nedá pochopit, že tohle asi vážně musíte zažít..

Protože, když se vás váš mladší bratr už potřetí za týden zeptá, proč že to nejíte maso, vraždili byste..

A to jsou to teprve tři měsíce..

Říkání nevim je jaksi nezbytná součást mého života.. Lidi to štve..Někdy vážně nevím, ale častěji se spíš snažím předejít další nesmyslné hádce, Při které bych se naštvala já nebo ONA, ale ve výsledku by to stejně bolelo nejvíc mě..

Nejde JÍ jentak vysvětlit, že byste JEJÍHO přítele někdy nejradši zbili, aniž by se naštvala a nepochopila to.. Takže někdy lepší napsat nevim.. Je to prostě o tom, že vůbec nezáleží na tom, že je to zrovna on a co bylo někde touhle dobou před rokem.. S tím to nesouvisí..

Představte si, že byste něco cítili ke klukovi nebo k holce, který/á by s někým chodil/a.. Jasně, že byste na toho někoho svým způsobem žárlili (já se ho pro jistotu i bojím) a tak nějak byste se ho nejradši zbavili, abyste tu osobu mohli mít pro sebe..

A další problém je ten, že víte, že jsou ti dva spolu šťastní.. A že vlastně nechcete, aby se rozešli, už vůbec ne kvůli vám (což by se samožřejmě nikdy nestalo, přiznejme si to).. Tenhle důvod nikdo nechápe.. Ani ONA.. Ale tak když vím, že je s NÍM šťastná.. A svým způsobem jsem zvyklá takhle žít, protože to takhle bylo vždycky.. A svým způsobem to vždycky nějak fungovalo..

To, že bych ho zbila neznamená, že mam něco proti  němu.. Problém je v tom, že on je prostě.. On.. Problém je právě to, že já vím, že on je ten správnej.. Že není ani trochu špatnej.. A že není co mu vytknout.. Není důvod ho nechávat být..

Nedokážu to vysvětlit.. Nikdy jsem to pořádně nedokázala vysvětlit..

A ani o tom mluvit.. Protože když jsem hodná, jsem moc zranitelná.. A když jsem hodná na někoho, kdo pak ale není.. 

Tak o čem to je?

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek