I won't sleep

 I won't go
I won't sleep
I can't breathe
Until you're resting here with me

I won't leave
I can't hide
I cannot be
Until you're resting here

Všichni píšou statusy, že sněží.. Bože.. Mam snad okno ne?

Sníh mam ráda, déšť ne.. Ale zase je teď moc zima.. Nemam ráda bundy a vadí mi, že neni kam s někym chodit ven.. Protože sedět se prostě nedá..

Dívala jsem se na Lásku nebeskou.. Mam ztoho všeho vánošní náladu.. Takovou lehce romantickou.. Tahle nálada je super, ale jsem moc přecitlivělá.. A brečim u romantickejch filmů..

Líbí se mi všechna ta světýlka, vonné svíčky.. A to, že jsem se právě teď naučila píct.. 

Chtěla bych prostě mít svuj vlastní byt, bydlet tam sama.. Nesnesu se dlouho s jednim člověkem, asi jsem moc nespolečenská.. 

Každý ráno bych si šla do Starbucks pro kafe (jasně, ale právě proto, že je to drahý..), pak šla tma osvětýlkovanejma ulicema..

Mohla bych si píct kdy by se mi zachtělo, protože by mi nikdo nestál za zadkem..

Mohla bych si poslouchat co chci a jak nahlas chci..

A nemusela bych oznamovat, s kym jdu ven a potom se dívat na ty otrávený pohledy..

Nojo..

Řikala jsem, že si potřebuju někoho najít.. Někoho novýho.. Ale tady to neni jen o tom, že potřebuju změnu.. To taky.. Ale jde o to, že chci někoho, kdo by mi oplácel všechno, co bych mu já jen byla schopná dát.. Co bych mu chtěla dát a dávala.. Ty mý romanticky nálady.. Nemam si je na kom vybít, if you know what I mean.. A taky abych s tim někym mohla mluvit narovinu i o těch blbejch věcech, o kterých s ostatníma vždycky mluvím tak trochu ze srandy.. Protože jednoduše nemam koule (....;)) na to říct, jak to doopravdy cítím.. Už jen proto, že o to nikdo nestojí a nikoho to nezajímá..

Vždycky si řeknu, že budu hodná, nebudu nikoho provokovat narážkama.. Ale pak toho už buď mam dost, naštvu se.. A nebo už to prostě nedávám, nedokážu pořád dělat jakoby nic..

Vždycky si takhle vzpomenu na K... Řekl, že ví, že nemá nejspíš šanci, ale že už to prostě nemohl vydržet a musel mi to říct.. A přesně takhle to poslední dobou cítim já.. Že i kdyby to poslední, co udělám, bylo vyznání lásky a pak konec.. Dobře, prostě to risknu, protože dělat, že nic je často mnohem víc ubíjející..

Přestala jsem sem skoro psát, protože jsem doufala, že si to přestane číst.. Třeba jo, doufám v to.. Já to važně nepíšu pro lidi.. Prostě jen něco jako můj další deník, asi.. A deník bych taky nikomu číst nedala, protože by to nedopadlo dobře..

www.youtube.com/watch?v=mTvccE7HPpI

 

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek