Love it ♥

Pěkně od rána..

Nejela jsem busem, vezl mě táta.. Jedeme kolem zastávky, je půla pět, řikám si, to už tam bude asi čekat co..? (Vubec ho nepotkávám, ač jsem ho dycky potkávala.. Ne, že by mi to vadilo, jen mi to vrtalo hlavou, žejo..) Ne.. Jde si z opačné strany.. 

Ale dohajzlu, má brutálně dobrou náladu :'D :'D 

Nic vám tak nezvedne náladu, jako zpívající si on se sluchátky v uších v půl osmý ráno na ulici, kde je dalších dvacet lidí :'D

(Promiň mi za to, ale.. Bylo to bezva no.. :))

To, že já si chodím po ulici (ale ne, když je tam tolik lidí..) se sluchátkama a prozpěvuju si.. Dobrý..

To, že je to přes den.. Dobrý..

To, že si u toho poskakuju.. Dobrý.. Prostě jsem praštěná, don't care..

Ale nedělám to před tolika lidma a autama a.. Bože hůůůů :'D

A jak podotkl můj bratr "Ten je dneska ňák dobře naloženej :D"

Paradoxní je, že ten, co mi takhle někdy zvedá náladu, mi ji taky permanentně kazí..

A on je jeden z těch tří lidí, co si pohrávají s mou náladou, ačkoli se se mnou nebaví..

Ale jak mam sakra TEĎ chodit po chodbách, potkávat ho.. Je.. JI.. A tvářit se normálně? :'D

Kámo kámo..

Celkem ráda hraju hry..

A přestávám hrát čistě, řekla bych..

Vždycky jsem všechny přesvědčovala, že ty mé usměvy nejsou přetvářka..

Úsměvy ne.. Když se směju, opravdu mám radost..

Když poskakuju, opravdu jsem šťastná.. A hyperaktivní :D 0:)

Ale ty lhostejné pohledy jsou ta největší přetvářka ever..

Už jen proto, že trvají pouze když se ONA dívá..

A pokud si tohle čteš, tak si musíš myslet, že jsem fakt tele.. Jsem.. Tady píšu takhle, ale ve škole lhostejný neutrální pohledy.. 

Jo.. Jenže kdybych se nějak snažila koukat, připadala bych si ještě naivnějc..

Nebo se možná snažím uchránit si ten poslední ždibíček hrdosti, co mi po tom všem ještě zbyl..

(A navíc.. Já se koukám.. Když jsi otočená zády.. :3)

Já si myslim, že se to dá pochopit.. :)

You jsem přepsala na it.. Jsem srab..

Šaty.. :3

Moc mluvim a porušuju pravidla..

Nehraju fér..

Začala sis..

Ale stejně bych toho měla nechat..

Měla..

Měla bych spoustu věcí..

 

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek