Proč? Protože pobláznění..

........................

........

.............

.....

.....

........

Jsou to drobný tečičky

a někdy i čtverečky.....

Což je ještě zajímavější..

ano madame, jistě madame, jak si přejete, madame

(pointilismus, víte..)

Usmívám se podivným, tázavým a opovrhujícím pohledům lidí, když mne potkávají na chodbách..

Takový to, že hledám, koukám.. Najdu.. Jo, dobrý, můžu ignorovat.. Jakože nic..

Směju se sama sobě..

A připadá mi to celý směšný..

Vždycky se rozhodnete, že se na někoho nebudete už dál dívat, že nebudete ta naivka, co pořád v něco doufá, i když to tvrdohlavě odmítá udělat.. Co se pořád musí ujišťovat, že ten někdo je.. 

Myslíte si (nebo spíš marně doufáte), že si objekt vašeho zájmu/nezájmu všimne a bude ho zajímat, proč najednou ta změna..

Ale stejně to budete ve výsledku vy, komu bude ten nedostatek pohledů a obdivování chybět a kdo se bude zabývat tím, proč vlastně byl pokus o jakousi změnu..

Protože onen objekt si této chvilkové (řekla bych tak půldenní, pche) změny ani nestačí všimnout..

Tohle není pesimismus, to je jen krutá realita a ozkoušené chování, či jaktonazvat

Pobuřuju lidi..

Při poslouchání hudby mezi lidmi stojím v klidu, dělám, že nic.. Avšak mam potřebu zpívat.. A jak jinak.. Tancovat..

Jsem vážně poslední dobou neuvěřitelně hyperaktivní, ačkoli mi není úplně nejlíp..

Vymýšlíme třídní výlet do cirkusu v rámci výtvarné výchovy, v rámci pointilismu..

Odcházím se spolužačkou ve čtyři ze školy..

"Já se těšim na zítřek.. :D" vypadne ze mě..

"Proč prosim tě? :D"

"Noo... O:) :D"

".... Randéé? :O :D"

"No.. Ne.. Teda.. Jak se to vezme.. Jo.. :D Ale na to ani ne.. :D" Pokud to nebude nějaké rande ve škole.. "Těšim se do školy :D"

"Seš vážně magor :D"

"Jop :D"

"Bože -.- :D"

Dneska.. No ne jen dneska.. Ale dneska extrémně.. Řikám "jop" :D

A jsem veselá.. 

A velice velice optimistická..

No..

Víc než kdy jindy..

Protože mam pocit (ač paranoidní), že se všechno lepší a že jsem velice velice hodná.. O:)

Ale některé fotky mě neustále zabíjí a vzbuzují ve mně nutkání udělat to, co se už dva měsíce usilovně snažím neudělat..

 

We can go get drunk

Staying up all night

Singing "don't stop believing"

Till the morning lights!!

 

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek