saturday night!!♥

www.youtube.com/watch?v=tXQ8W-nehjY

Ticking like a time bomb, waiting for the weekend!

Pamatujete si, jak jsem psala, že vážně uvažuju o zapsání se na hodiny tance?

Pořád o tom jen uvažuju.. Ale dneska nějak víc 3:)

Stajim v koupelně s fénem před zrcadle, se sluchátky v uších a poslouchám už asi po stopadesátý tuhle písničku.. Zpívám, tancuju a směju se sama sobě.. Řekněte mi někdo ten důvod, pro kterej takhle vyvádim..

Prosím

Ty vole, zejtra zase škola..

:D Já se těšim do školy :D

Proč bože? -.-

...."Znáte to, líbačka! :DD" :D

... Ty seš debil :D

Byste museli znát takovej šílenej film.. :D

Sedíte s nim na houpačkách, začíná bejt celkem zima a tma.. Houpete se.. Na silnici asi 100 m před váma zastaví auto. Řidič vystoupí, vylévá cosi do koše.. Pak nastoupí dozadu.. Je tam čtvrt hodiny, zase vystoupí, nasedne na své místo a zase odjede..

Teorie Nr. 1:

Do koše vyléval krev, kterou vyždímal z rukavic, které měl na sobě, když zabil tu mrtvolu, kterou poté čtvrt hodiny kuchal vzadu v autě.

Nr. 2:

Po celou dobu, co byl vzadu, nebyla vidět jeho hlava. Znásilňoval tam malou holčičku. Páč je malá, musel se k ní sehnout a proto mu nebyla vidět hlava.

Nr. 3:

Prostě a jednoduše tam píchal..

Mimochodem, baví nás vymýšlet konspirační teorie :D O:)

Znáte takový to, jak na vás padne ta podzimní nálada, máte chuť nosit šátky, všechno do tmavejch podzimních barev a tak?

Vzhledem k tomu, že jsem ale ve svém šatníku nenašla nic, co by vyhovovalo mým požadavkům na podzimní outfit, aspoň jsem si v rámci své nálady nalakovala nehty na tmavě červeno.. *smajljakznamkapunku*

Přemýšlela jsem, proč se vlastně kelímky na kafe z automatu dělají hnědé..

Joo, já vím, hnědá=kafe..

Ale nebylo by daleko epičtější, kdyby byly prostě a jednoduše barevný?

(To je takový to, když nosíte černou a jednou za čas chytáte jakési hippie moresy O:) )

Tím, že se poslední dobou chovám až moc slušně, mívám potřebu udělat něco špatnýho.. Zkaženýho..

Jakože zase kouřit (brutálně dlouho jsem nekouřila.. jsem hodná ;)), malovat své pofidérnosti (jenže to bych musela sehnat další plátno..), udělat si zase další dread, zkoušet pít všelijaké věci.. A chodit na různá místa..

A to se pak většinou musím něčím rychle zabavit, nebo to nedopadne dobře..

Přicházím na to, že na některé lidi působím trochu jako fetka.. Nebo nějaká špatná holka..

Na jednu stranu hustý, na druhou docela blbý..

Ale teď jako.. Don't care..

To je takový to..

Jak si myslim, že na lidi působim.

Jak na lidi působim.

Jaká jsem.

Nikdo neví..

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek