Stejnak skončím v pekle

Malá štíhlá hnědovláska, co ráda maluje, fotí a poslouchá rock..

Přesně můj typ, jen v dívčím vydání..

Už je to dlouho, co jsem tohle o NÍ napsala.. A tehdy mi to nepřišlo nijak zajímavé.. Ale jak si teď pročítám různé staré zápisy a mé marné pokusy o sepsání knihy, tak mě tohle zaujalo.. A pobavilo :)

Přijde mi, že jakmile nějakou krásnou věc okusíte, je to pro vás jako droga.. A bojím se proto zkoušet ještě něco víc.. Protože bych to potom chtěla neustále..

Jsem živá z objetí..

Zase.. Nebo možná ještě, je ve fázi, kdy ničemu nevěřím a nic si nepřipouštím..

Je neuvěřitelně osvobozující pocit, svěřit se a už se nemuset přetvařovat.. Už nemuset tvrdit, že ty radostné poblázněné úsměvy a skleslé zoufalé pohledy jsou tu kvůli jakémusi muži..

Děsí mě splašený tlukot vlastního srdce.. Ačkoli nedokáži vysvětlit, proč se takhle chová.. Chovám..

Ptala se mě, jestli jsme si už daly pusu..

Zbláznila se? To by byla další šílená závislost..

A každá závislost je špatná přeci..

Nedokážu vysvětlit, proč bych si vybrala JI.. Jen to tak prostě cítím..

Nepamatuji si, zda tu tahle touha byla i tehdy.. Vím jen, že je tu teď.. I když jen z mé stranyPoslouchám rock a cítím se jako velká holka.. Dělám, že jsem velká holka, které je všechno jedmo.. Tvářím se tajemně a ani má nejlepší kamarádka neví úplně všechno.. Hraje se vůbec ještě v dnešní době na něco, jako na nejlepší kamarádky? Zkoumavě se dívám na její kamarádku, naštvane na tu druhou.. A před ním stále utíká.. Protože i velký holky mají z něčeho strach.. Nejsem velká holka.. Připadá mi, jako bych se před ostatníma hrozně přetvařovala.. Jakoby oni vůbec nevěděli, jaká vlastně jsem.. Jenže kdybych jim řekla všechno, měla bych to, jak mi před půl rokem "citlivě" prozradila má matka, v životě hodně složité..

Nemyslím si, že by to mohlo být ještě složitější, ale pokoušet to nebudu..

Stejnak skončím v pekle..

Tak jako tak..

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek