Už aby byla zima..

Hádejte, co..

Umyla jsem si vlasy, nalakovala nehty, udělala green tea a jídlo, pustila Lin a zapálila vonnou svíčku.. A teď tu sedim v tureckym sedu na posteli před notebookem a přemýšlím, co napsat..

Rutina..

A teď si připadám jako ta kudrnatá novinářka (boží vlasy :3) ze Sexu ve městě (Viděla jsem asi jen dva nebo tři díly, pak jsem to vzdala.. A popravdě.. Nejsem si jistá, jestli to bylo v létě, nebo ještě na jaře.. A jsem líná, hledat si její jméno.. Vlastně mně to je fuk..)..

Nevim, proč vám tohle vůbec píšu..

A nejsem si jistá, zda mě má děsit víc, že to nikdo nečte a technicky vzato si tu píšu sama se sebou..

A nebo že to právě možná někdo čte..

Hm

Začala jsem číst novou knížku a ačkoli jsem strašně mírumilovná a mívám problémy i se zabíjením komárů, už se těším, až tam zase budou detailně popisovány způsoby vražd.. Protože jestli se v něčem vyžívám, tak je to právě čtení o tom, jak někoho brutálně a bolestivě zavraždili..

Jsou věci, do kterých si od nikoho mluvit nenechám..

Malování

Hudba

Přátelé

Stravování

Zjistila jsem, že jsem člověk, kterej je hrozně náročnej.. Hlavně vždycky potřebuju mít určitý volný dny (pátky), který prostě trávim sama.. Protože jsem evidentně až tak moc samotářská, že mi pak leze na nervy i on.. Zjišťuju, že vážně potřebuju strašně moc volnosti, nebýt na nikoho příliš vázaná..

Hm

Promiň, že jsi to tady musel poslouchat.. Vim, že máš svoje starosti..

Vážně uvažuju o tom, že bych začala tancovat..

Miluju dlouhý cesty autem na Moravu, páč můžu strašně dlouho poslouchat..

Zvláštní důvod..

Včera jsme s kamarádem došli k závěru, že jsem na tuhle školu chodit neměla..

 

... A už mi došly plátna. .

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek