Voníš..

Svetrová vůně

Tak to proste jen neumim vysvetlit, no co.. Ale zatracene moc se mi to libi..

Zacala jsem se misto Kridel Vanoc divat na muzikaly.. Protoze nejakym zvlastnim zpusobem zlepsujou naladu.. A ja muzu zpivat.. 

Tesim se na nektere dny jak mala holka.. A z nekterych veci jsem strasne nestastna.. 

Protoze nejdou zmenit..

Kdysi jsem vynalezla pravidlo..

Zadnej den nebude jinej..

A zadnej den nebude lepsi..

Dobre, nejakej den mozna bude lepsi, ale ten po nem si to vykompenzuje a bude desnej.. Verte mi, to neni pesimismus, vzdycky to tak je..

A vzdycky je potreba to na nekoho nebo na neco svist.. 

Treba na toho, kdo ma svatek, ze..

Libej se mi nemecky pisnicky..

A zase jsem zacala poslouchat rock..

Zatracene, konecne taky..

Zacinaji se dit divne, ale krasne veci.. Ackoli jsou krasne, nevim, zda nejsou zakazane.. Nevim, netusim.. A nechci to snad radsi vedet..

Pamatuju si, ze jsem si v lete strasne nadavala, ze jsem si to driv, kdyz to bylo krasny, dostatecne neuzivala a porad se tomu branila.. A ze to byla hloupost..

Porad se tomu branim, to bych nebyla ja..

Ale uz si prece jen casteji rikam, ze bych se branit nemela..

A jsem schopna do toho davat naprosto vsechno, i kdyz se to ode me nevyzaduje..

Z krasne hudby mi beha mraz po zadech..

Nepotrebuju chodit behat, staci s ni chodit ven.. Protoze abych stihla od ni byt doma za ctvrt hodiny, musim sebou sakra hodit..

A je to sranda..

Protoze ze sebe vzdycky potrebuju vybit tu energii..

Jak rikam, zavinaji se dit divne veci.. Krasne veci, kterym se nesmi verit, jinak by se nedely.. 

Zacinam vyvadet silenosti.. Priada mi to, jako silenosti.. Nejsou to snad silenosti?

Asi by se to nemelo..

Tak me nekam privazte a ucpete mi pusu.. Urezte ruce, abych nemohla psat..

Ale dokud budu moc, kaslu na ty, kterym se to nezda..

Zase bych jenom litovala, ze jsem do toho nesla naplno..

Nechci znova litovat..

Ne tohohle..


Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek