vyděšené výrazy..

Je období nějakejch divnejch písniček..

Předpokládám (a tak trochu doufám), že to tak má každý..

Byla jsem si zaběhat..

Tolik mi nevadí, když zruší krám, do kterého jsem ráda chodila..

Když zakážou průchod nějakou ulicí, kterou jsem chodila často..

Ale krucinál, proč zavřeli ten most?!

Proč ho přemalovali a zavřeli?!

(Říkala jsem, že je zakázaný tam chodit, nikdo mi nevěřil.. No..)

Já sice nejsem ta, která na něj má hromadu vzpomínek, avšak bylo tu jedno pravidlo..

ONA si ho už beztak nepamatuje..

Nebo třeba pamatovat nechce..

Ale bylo roztomilý a někdy jsem měla touhu napsat, že jsem tam, i když jsme se nebavily.. Co by udělala.. Pravidlo.. Byla to asi blbost, but..... ;)

Ale pořád je tu to, že jsem tam s ní byla.. Jasně, že ne nahoře.. Ale stejně mě to strašně naštvalo..

Asi spíš kvůli NÍ.. Co já vim,beztak to asi neřeší.. Ale.. Neni to spravedlivý a ten most nikomu brát nebudou!

A stejně tam budou chodit..

I kdyby to první, za co by mě policie sebrala, měl bej přechod přes most, budu tam chodit..

Jsou věci, který si líbit nenechám..

Jsem umanutá..

Sloháč o mostě, hm..

Byla jsem si zaběhat

Seděla jsem tam, kde jsme tenkrát seděly my.

Už jen kvůli tomu, že nahoru se nedá jít..

Trhala jsem žlutý kytky a barevný listy

Podzimní nálada

Přišla jsem domů, nikde nikdo

Napustila jsem si vanu, ťapkala si po bytě bosa, poslouchala písničky, tancovala a zpívala a vařila si čaj

Zapálila jsem si svíčky s vůní růže, lehla si do vany a vykoupala svoje dready

Pak jsem se učila Ájinu a poslouchala Nohavicu

(Období divnejch písní)

Nevím, čemu přisuzovat svůj pocit štěstí..

Ale někteří lidé mě dokážou dělat šťastnou a pohrávat si s mou náladou, i když se se mnou nebaví a ani o mne nezavadí pohledem..

Například nepřítomnost těchto lidí mi mou náladu kazí, jejich přítomnost mě děsí, ale i těší..

Jen tak se rozhlížím a pak mi dojde, že zírám přímo na NI.. Vyděsí mě to a rychle se podívám jinam, ačkoli vím, že ONA si stejně ničeho nevšimla, protože na mě nekouká..

Ale, do háje, pochopte mne..

A nejsem si jistá, jestli jsem se zkoumavě dívala jen já na něj, nebo i on na mě..

www.youtube.com/watch?v=P_R-222_MO8

 

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek